דו"ח מפתיע: רק 29.7% מכלל הציבור הביעו אמון בתקשורת

    אברהם זילבר No Comments on דו"ח מפתיע: רק 29.7% מכלל הציבור הביעו אמון בתקשורת
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן No Comments on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם הפרסום בדיגיטל יעקוף השנה את הפרסום בפרינט? ומה לגבי אמון הציבור בתקשורת ?

    דו"ח שנתי מעניין שמתפרסם היום ע"י ביה"ס לתקשורת באוניברסיטת אריאל בשיתוף עם "יפעת מחקרי מדיה" ו"קאנטרי מדיה מחקרי tgi" מגלה נתונים של עלייה מתמדת באחוזי הפרסום ברשת לעומת העיתונות המודפסת.

    מהדו"ח עולה כי ב-2014 נתח הפרסום ברשת עמד על 22%, גידול מפתיע של 24% לעומת 2013, בעוד שנתח הפרסום בעיתונות קטן ב-9% ל-23% בלבד.

    הדו"ח קובע כי ייתכן שכבר השנה הפרסום באינטרנט יעקוף את הפרסום בפרינט ויהפוך אותו לפחות רלוונטי.

    נתון מעניין נוסף עולה מהדו"ח שיוצא לאור זו השנה הרביעית כי בשנת 2014 ירד אמון הציבור בתקשורת לשפל חסר תקדים, ע"פ הנתונים רק 29.7% מכלל הציבור הביעו אמון בתקשורת.



    0 תגובות